erikaMbloom

Direktlänk till inlägg 2 december 2013

Jag är en snäll vän.

Av Erika - 2 december 2013 01:56

Ja, jag är en snäll vän, så som rubriken lyder. 
Men jag har även en väldigt snäll vän. 

Den här vännen är en långhårig sak, han är jävligt snygg i hatt och en av de få jag faktiskt kan prata om ALLT med. Han är faktiskt dessutom skitdålig på att trolla. Nej, jag skojade, han är totalgrym. Och eftersom jag är en så snäll vän, så tänker jag länka till hans senaste trick hittils. Och jag tycker att ni alla ska kolla in det, för jag förstår det inte alls!

Så, här kommer det.

Och om ni inte kollar får ni stryk. OK?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 30 november 2013 21:36

Nu har jag gjort en intervju med Dennis, så vi ser som en fortsättning på gårdagens inlägg. Så vi kallar det här, Nu är det fan nog, Nyeds Skola. Del 2.   Vad är det värsta du har varit med om på Nyeds Skola?- Anmälningarna.   Vad handlade ...

Av Erika - 29 november 2013 17:29

Nu har jag inte skrivit på flera månader, men nu jävlar. Ibland blir jag bara så jävla trött. Trött på hur vissa beter sig. Speciellt vuxna som ska ta ansvar för ungdomar i 12-15 år, ungefär. Ska dra ett fint exempel. Har skrivit om detta förut, men ...

Av Erika - 7 september 2013 18:34

Hej och hopp! Idag var jag på Oxhälja (Filipstads årliga marknad, alltså), inte så värst länge dock. 2/3 timmar ungefär, tar ju ett tag att gå igenom allt! Men som alltid lyckades jag göra några riktiga fynd. 15 par strumpor, en tshirt, ett nytt ha...

Av Erika - 2 september 2013 13:09

Ny start, massa förändringar, vi går mot höst och mörkare tider men för mig - ljusare tider!   Hej på er! Nu är jag tillbaka, har varit ett litet uppehåll nu under sommaren. För jag har haft en så bra och händelserik sommar, jag har varken haft l...

Av Erika - 20 juni 2013 02:03


Hallllooooj, nu var det ett tag sedan, men har varken hunnit, orkat eller velat! (som alltid..)  Men nu har jag ändå ingenting att göra, väntar bara på att klockan ska bli 3:05. Och anledningen till att jag plågar mig med det, är för att då börjar ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Erika, och jag är bosatt mitt ute i skogen med min familj, och i den ingår: Mamma, storebror Jimmy, lillebror Dennis, tre kaniner, hästar och två hundar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards