erikaMbloom

Alla inlägg under februari 2012

Av Erika - 25 februari 2012 15:16

Snart bär det av till Kristinehamn för hämta älskade syster vid tåget!!




Tack och hej.  

GAH

Av Erika - 24 februari 2012 23:05

Varför kan inte folk svara på sms? Va? Va!? VA!?!?


Ett stycke mongoerika och ett stycke mongodennis.

Hahahah I love you bruuuuur <3 

Av Erika - 24 februari 2012 19:07

Idag var jag i Väse och red på Odinn, guuuu, vilken fin å go häst. Vi ska försöka komma igång nu så vi kan tävla till våren, det ska bli så kul. Jävel, vad jag har saknat det!


Jag var i Väse vid elva, sen hämtade min morbror Mats mig där runt 12:45 någon gång, eftersom mamma var på begravning i Karlstad. När vi kom hem till Mats så bytte jag kläder, sedan gick vi ut på en promenad med hans finfina hund Jack. Väl tillbaka så lagade Mats mat, och jag, som var hungrig som en varg, så jag slängde i mig en massa potatis och en massa älgkött! Mmhmmhmhmhm. 


Sedan igår kväll har jag haft Green Day's låt Wake me up when September ends, på hjärnan. Jag lyssnar på den, och sjunger den hela tiden. "Here comes the rain again, falling from the stars. Drenched in my pain again, becoming who we are."


Nu har jag damsugit, plockat och donat lite. Så nu sitter jag här med lite Oboy, fyfan. Dagens hiss blir Oboy, fan, vad skulle jag göra utan denna fantastiska dryck? 


Dagens låt: Janis Joplin - Summertime


Tack & Adjö



Av Erika - 23 februari 2012 17:27

Som rubriken lyder, ett fjärde år. Det var möte idag, med min mentor, mamma och någon mer. Eftersom jag ligger efter så mycket, och inte har klarat av att vara där speciellt mycket, så reduceras några ämnen som jag får ta igen i ett extra år. Bla. digitalskapande och matte. Matte är ju min svaga punkt, så det känns än då bra att kunna skjuta det lite framåt nu och ta tag i de lite större problemen. 


Idag har jag städat alla kaninburar! Känns skönt att ha pysslat och donat lite. Jag tog även upp min lilla Bertil (spöket) och klappade och gosade lite med honom. Jösses, vad jag tycker om det lilla livet!

Så snart det blir lite varmare så ska jag låta para Tjorven och Bertil, jag tror det kommer bli finfina ungar. 

Så om det finns någon där ute som om några månader vill ha fina kaninbebisar, säg till! Båda två är lejonhuvuade och har mycket "man". Bertil är vit och Tjorven är vit & grå. 


Dagens låt: War - Why can't we be friends? 


Lilla Bertiiiiiiil!  

Av Erika - 22 februari 2012 19:58

Dagen har varit skitbra. Det är det enda jag säger.


Dagens låt: Norlie & KKV - När jag går ner

Av Erika - 20 februari 2012 13:40

Sitter i skolan nu, har huvudvärk. Imorse var det aaasstruligt! Jag hade lagt mitt busskort i min andra jacka, men jag hade knuttejackan. Och när mamma skulle släppa av mig vid bussen, vad märker jag då? Jo, busskortet är inte i plånboken, där det brukar ligga. Paniiiiiiiiiik, för jag hade lovat Cecilia att komma. Så, ja, mamma får springa in på Preem och köpa ett respass åt mig, så det löste sig. Idag slutar jag typ 16:00, men jag orkar inte vara kvar här tills dess. Huvudvärk och snorig, så jag drar efter den här lektionen, som slutar 14:10. 


När jag kommer hem ska jag käka, MMHHHMMMMM. Ska bli gütt.


Just det, imorse försov jag mig. Så jag hann inte äta eller dricka något, så jag drack lite varm choklad på första lektionen, som var medieproduktion. Det både mättade och släckte törsten. Tacka gud eller satan eller ja, den vänliga själ som ställt våran "fikamaskin" just där. 


Dagens låt: Hellyeah - Alcohaulin' Ass

Av Erika - 19 februari 2012 23:15

Imorrn ska jag till skolan, hua. Känns inte roligt alls faktiskt, men ja, så kan det vara. Low-5.


Idag har jag och Lillen tränat på att gå in och ut i trånga utrymmen, och till slut lyckades vi till och med springa in en smal gång. Idag jobbade vi alltså från marken, och vi tränade på att jag ska ta kontrollen, han ska alltså in röra sig förens jag ger honom tillåtelse. Och det gick skitbra!

Sedan så red jag Simba och mamma körde Casper, vi körde mycket trav och tränade på att köra/rida om varandra. Hästarna tyckte väl att det var lite onödigt att springa om varandra utan att stanna, men det är ju två lata och lite dumma hästar ;) 


I vår blir det antagligen tävling igen! Gud, jag har inte tävlat större än klubbtävling sedan 2009. Känns lite nervöst, men satan så spännande! Det ska bli på fina Odinn från Smedsbyn, jag är sååå taggad!


Dagens låt: Blood on the Dance Floor - Death to your heart

Av Erika - 17 februari 2012 17:38

Idag orkade inte Troja kämpa mer. Hon fick flyga upp. Sov gott gumman. <3


Nu ska jag gå och steka kött, eller något.


Livet är skit.

Dagens låt: Andreas Moe - Long time 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Erika, och jag är bosatt mitt ute i skogen med min familj, och i den ingår: Mamma, storebror Jimmy, lillebror Dennis, tre kaniner, hästar och två hundar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards