erikaMbloom

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

rubrikjäveeel

Av Erika - 13 maj 2013 12:14

Ja, nu var det ett tag sedan - igen. Nej, jag tänker inte förklara mig, det har bara inte blivit så att jag inte orkat blogga. 


Ja, jag mår rätt bra. Ayco blir duktigare och duktigare för varje dag, och Sudri kör hårt som vanligt. I lördags var Ayco med på marknad för att få träna på att vara bland massa folk och se nya saker. Var ju karuseller, människor, hundar, bilar, hög ljudnivå osv. Men han var så duktig! Det var många som tyckte att han var så fin och söt, och ville klappa på honom. Då blir man stolt!  

Även Lillen börjar bli superfin, stor och stark men smidig som en katt. Har även börjat hoppa lite smått, och högergaloppen som vi haft sådant problem med, börjar äntligen komma! Kaninerna mår även de finfint. 


Och nu börjar sommaren komma på riktigt, så jävla skönt! Har blivit ganska solbränd, för en gångs skull. 

Och till sommaren ska Lillen & Wilma beta på gärdet bakom huset, kommer bli hur bra som helst! Ska bli så mysigt, tänk på mornarna, när man kollar ut och ser dem stå där... Kommer bli så jävla bra!


Hittade en gammal bild på mig, hahah! 


Dagens låt: Alice in Chains - Your Decision 

Vi tar ett dagens citat också: "Äktenskaper är det populäraste misstaget i världen." - Noel Coward

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 2 december 2013 01:56

Ja, jag är en snäll vän, så som rubriken lyder. Men jag har även en väldigt snäll vän.  Den här vännen är en långhårig sak, han är jävligt snygg i hatt och en av de få jag faktiskt kan prata om ALLT med. Han är faktiskt dessutom skitdålig på att tr...

Av Erika - 30 november 2013 21:36

Nu har jag gjort en intervju med Dennis, så vi ser som en fortsättning på gårdagens inlägg. Så vi kallar det här, Nu är det fan nog, Nyeds Skola. Del 2.   Vad är det värsta du har varit med om på Nyeds Skola?- Anmälningarna.   Vad handlade ...

Av Erika - 29 november 2013 17:29

Nu har jag inte skrivit på flera månader, men nu jävlar. Ibland blir jag bara så jävla trött. Trött på hur vissa beter sig. Speciellt vuxna som ska ta ansvar för ungdomar i 12-15 år, ungefär. Ska dra ett fint exempel. Har skrivit om detta förut, men ...

Av Erika - 7 september 2013 18:34

Hej och hopp! Idag var jag på Oxhälja (Filipstads årliga marknad, alltså), inte så värst länge dock. 2/3 timmar ungefär, tar ju ett tag att gå igenom allt! Men som alltid lyckades jag göra några riktiga fynd. 15 par strumpor, en tshirt, ett nytt ha...

Av Erika - 2 september 2013 13:09

Ny start, massa förändringar, vi går mot höst och mörkare tider men för mig - ljusare tider!   Hej på er! Nu är jag tillbaka, har varit ett litet uppehåll nu under sommaren. För jag har haft en så bra och händelserik sommar, jag har varken haft l...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Erika, och jag är bosatt mitt ute i skogen med min familj, och i den ingår: Mamma, storebror Jimmy, lillebror Dennis, tre kaniner, hästar och två hundar!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards